سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Wednesday, February 24, 2010

Satu mimpi bakal menjadi realiti :) Insya Allah.

Ya Allah , berikan hambamu ini satu lagi peluang untuk mencuba menjadi yang terbaik.
Dan aku BERDOA kepadamu ,
kukuh kan lah semangatku , agar dapat aku tempuhi segala cabaran dalam apa yang telah engkau takdirkan.



Jika ini yang kau takdirkan , itulah yang seharusnya aku lakukan.
Aku mohon , agar setiap langkahku diberkati  MU YaAllah!
KUATKAN SEMANGKATKU!



AKU TAHU!
AKU ADALAH PEJUANG SEJAK AKU DILAHIRKAN LAGI!
AKU PERCAYA!
AKU HERO KEPADA DIRIKU SENDIRI!
AKU PERCAYA!
DAN HERO TAK PERNAH TUMPAS,
KEPADA SESIAPA,
MELAINKAN TUHAN YANG MAHA ESA !



IM A FIGHTER! YES ! I AM!



NISSAN FAIRLADY :)

Lagu yang beri semangat kat aku !

Nissan Skyline :) My dream !

p/s :- Insya Allah salah satu kereta ni bakal menjadi milik aku. Aku cabar diri aku sendiri , dalam masa setahun ni , aku nak cari cara untuk dapat kan 5 figure income in a month :) IM A FIGHTER!

Note :- Terbakar dan teracun sebab kawan aku sorang dah pakai Fairlady :( huwaaa!


---------------

Widgets

----------------

2 comments:

  1. Nissan Skyline? hehehe.. my big brother ade dah.. but, syg yea dye dh jual. x(

    ReplyDelete

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...