سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Saturday, January 15, 2011

Aku Masih Teruna

Siapa dah tengok cerita “ Aku Masih Dara ” ni?

Kalau korang tengok , mesti korang sependapat ngan aku kan? Jalan cerita , “ Aku Masih Dara ” ni sama je dengan “ Syurga Cinta” lakonan Awal Ashaari dengan Heliza Af.

So far , walaupun jalan ceritanya lebih kurang , tapi tak kisah la , banyak teladan yang dapat diserap daripada cerita ni. Bertapa tuhan tu , maha pemurah lagi maha penyayang. Aku rasa , zaman sekarang ni , ramai yang bersikap sebegitu , yang pada hakikatnya Islam tetapi , lalai dan lupa untuk  menunaikan tanggungjawab yang telah diberikan  , malahan alpa dengan keseronokan duniawi.

So , aku suggest tengok la cerita ni , pahamkan jalan cerita nye , dan serapkan isi-isi positif yang ingin disampaikan. Jangan pula tiru , yang positif , jangan plak ada yang nak gi Disco disebabkan cerita ni.

Review Budak Nakal.

3 orang perempuan yang belakon dalam movie ni , semua hot-hot. Lagi-lagi bila Raja Farah pakai tudung. Astaga! Sedap mata memandang , sejuk je hati den tengok. huhu !~

Suka Farid Kamil gesel – gesel . Wink Wink !~

Review Budak Baik

Kalau la aku boleh jadi macam Ashraff Muslim tu , menasihat orang kan best. huhu

Best Scene

“ Cukup – cukup la beristigfar , kau tu dah besar dah boleh kahwin “

Kata mak Ashraff Muslim , kat dia . Sebab dia naik nafsu tengok Raja Farah..

Lepas ni nak layan MEGAMIND plak.

Siapa rasa nak download je cerita ni , msg den kat FB ehh.
Tapi lauu seboleh –bolehnya tonton la cerita ni kat wayang. hehehe !~ ( berlakon support industry )

---------------

Widgets

----------------

2 comments:

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...