سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Thursday, March 22, 2012

CoolBlogs Minuman Kegemaranku~

Selamat tengah hari semua !~

Panas kan hari ni ? Rasa dahaga pulak time panas macam ni. Rasa nak sejukkan tekak plak kan ? Gi la pelantaq air kosong sejuk kat dapur kejap tadi.

Lepas jeq minum air kat dapur , sambung menulis kat blog nie. Tetibe ternampak iklan Coolblog dari Nuffnang kat sebelah kanan blog den ni. Macam tau - tau je aku ngah haus , hahaha!~

Nak cite la kan , aku pantang betul kalau nampak coolblogs ni. Kalau jumpa kedai  coolblogs je , mesti nak gi beli secawan. Kalau secawan tu tak apa lagi , kadang - kadang sampai dua cawan untuk aku sorang . Tamak tamak!~ Heheh!~ Tak puas kalau secawan je ouh!~

Perasa yang paling aku suka , ialah YAM with bubble. Kalau boleh , nak suruh diaorang lebihkan bubble kalau aku beli. Aku suka sangat gigit-gigit buble tu . Layan jeek!~ Korang suka perasa apa ehh? Orea Kacau ? ahaha!~ Best gak tu.

Kalau korang nak taw , Coolblog ni dah ditubuhkan kat Singapore pada tahun 2005. Dah lama rupanya Coolblogs ni wujud yee? Cuma kita je yang tak tau. Ke aku sorang yang tak taw ? Aahaha !~ Xpelah , yang penting aku happy ngan Yam aku. Lalalala!~

Ehh sebelum lupa , sesiapa yang minat Coolblogs , ni ada promotion baik nye. Korang click la kat banner Coolblog kat sebelah kanan kalau ada , sebab leh dapat promotion 47%  off taw. Klik jangan tak click. Rugi tak dapat promotion price tu.

Coolblog best

Pada sesiapa yang pernah berfikir nak buat bisnes Coolblogs ni , aku rasa sangat berbaloi dengan modal yang rendah dan profit yang banyak. Angaran keuntungan bulanan dalam 35-50k sebulan. Oh maii!~ Banyak kan? Dalam sebulan , dua je dah leh dapatkan modal balik. Sangat berbaloi.

Dulu aku ada gak pasang niat nak buat bisnes ni , tapi bila tengok cost nak bukak sangat la mahal , terpaksa la tangguhkan dlu.

Coolblog Bussines Plan

Terpaksa la aku tanguhkan niat murni aku buat sementara waktu :(

---------------

Widgets

----------------

2 comments:

  1. bila tak klik gambar tu, nampak mcm 11 k jer...rupenya 110 k!!! fuhhhhh

    ReplyDelete
  2. lieya orang M.1 :- Kan? hehe :P kalau 10k , esok gak nak gi apply wat coolblogs pastu minom sendiri

    ReplyDelete

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...