سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Saturday, March 7, 2009

Kena tag lagi.

apa yang perlu dibuat:

1- ambil pic collections anda (sekurang-kurangnya 2 )
2- 2 perkara ttg ur collections (for every pic)
3- 2 perkara ttg diri anda
4- tag 5 org rakan anda (sekurang-kurangnya seorg)

--------------------------------------------------

Ni laptop kesayangan!


Ni Koleksi gadget aku





3. dua perkara tentang diri saya ialah, sy tak hensem dan sentiasa blur ye kawan-kawan.
4. aku tag afiq | azure ray | makwe azura ray | kawan aku bear | dan sesiapa yang baca ok.



-------------------------------------------------

Meh aku tag korang pulak!

1. Buat review tentang blog sahabat anda serta letakkan sekali link blog beliau. ( 2 review )termasuk orang yang beri tag kepada anda

2. Review hendaklah melebihi 3 perengan * tak kisah pendek ke panjang. Yg penting ada perenggan.

3. Tag 3 orang kawan , tetapi link orang yang tag anda mesti ada tertera di bahagian bawah sekali. Contoh seperti di bawah.



--------------------------------------

1. Saya suka blog khaty disebabkan mempunyai article yang menarik setiap kali saya melawat blog dia. Kalau nak berkenalan dgn dia boleh la kunjungi www.princesskawai**.blogspot.com

( korang buat la sampai 3 perengan k!)

2. Saya tag azure ray , afiq dan khaty.daa!

*
www.princesskawai**.blogspot.com ( kemudian anda boleh letak link anda di bawah link yang sudah ada. Kemudian tag orang lain pula )


No comments:

Post a Comment

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...