سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Thursday, March 12, 2009

Ngantok dan nak tido ~

Sleepy ngantok dan nak tido , tapi rasa macam nak update lagi blog nie malam buta ni! Rajin pulak la aku mengupdate blog ni kan sekarang ? kengkadang tu , sampai sebulan aku tak update blog. Lagi-lagi time aku ngah belajar. Memang tade masa nak update ! Yawn 


grrrr~ ngantoknye aku !~ mata dah kuyu + kemerah merahan. dan mcm orang addict dadah la plak. Baik aku tido dan fikir apa yang patut aku buat esok hari. Orang kata, tak baik kalau kita fikir apa yang akan terjadi esok, tapi tak salah kalau kita plan apa yang nak buat esok !

so esok aku plan nak buat :-


   Pergi solat Jumaat ! itu pasti. Esok kan jumaat 
   Pergi rumah nenek kesayangan aku! Nak lepak sana
   Kalau ada masa nak lepak ngan budak sekolah.
   Gi karaoke kot! ni tak sure
   Jumpa syg !! errk! tak tao dia balik ke tak esok.

emm!! Yawn ngantoknye!

ok laa! aku dah nak tido nie. aku harap hari esok lebih indah dari hari-hari yang lepas ! amin! Nak solat , makan dan tido. daaa

 

* korang tau tak macam mana ,

nak letak recent blog update ,

kat widget??aku cari tak jumpa pun.

Selamat Malam.

---------------

Widgets

----------------

2 comments:

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...