سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Wednesday, March 25, 2009

Tabiat Lama…

Assalammualaikum , hmmm dah lama aku tak update blog aku ni. Seminggu yang lepas hari – hari aku update blog ni dah cuba dapatkan traffic yang tinggi dari blogger – blogger yang lain. Alhamdulillah ramai gak yang datang. huhu!~ * click-click ar kat banner nuffnang kat sblah kanan anda tu , sesama kita bantu kan? apa salahnya. huhu Big Grin

Cerita pasal tabiat lama ni , aku ada satu tabiat yang tak boleh dibuang sejak dari dulu lagi. Tabiat yang tak berapa nak elok. Aku ni Hardcore gamerz , dan mak aku pulak Anti Gamerz ni tau , so dulu setiap kali aku main game mak aku mesti marah aku. Yelah aku main sampai pukul 3-4 pagi an? sapa tak mara , mak aku marah la. Pastu lagi satu , bila aku dah main satu game tu , aku mesti nak abiskan game tu, ( cuma game silent hill and resident evil je nyampah aku nak habiskan ). Bak kata kalau tak habis, selagi tu lah aku dok depan komputer main game tu sampai mata lebam. Mak aku pernah cakap , and aku ingat lagi. Dia kata “ Ko ni , dah besar pun dok main lagi game ni. Apa faedahnya main game ni ”. Kesimpulannya mak ku sayang , kalau mak nak tao , game ni sesiapa pun boleh main. Lagi ramai orang tua main berbanding budak kecik tau mak. Sebab budak kecik tak pandai nak main game-game pecah kepala ni semua. Huhu~

Dan baru-baru ni , aku main game World of Kung Fu. Sebuah game online yang teramat buat aku addict.! Sekarang dah level 30 peduli apa aku. Dan aku akan terus main sampai aku habis cuti sem ni ala dah tak lama lagi dah tu. Best gila doh game ni, banyak kawan dari Lous , Us , China , Jepon  aku jumpa dalam ni. Ada yang aku dah add dorang dalam face book.

Yang penting aku adalah seorang Hardcore Gamerz! Dont tell anyone

---------------

Widgets

----------------

2 comments:

  1. hahaha!
    same la shafiq dgn si azry tewh..
    ptot la korg serumah.sekepala upenye..
    atoiii..

    ReplyDelete
  2. lelaki cik kak oi, mana leh pisahkan dengan game.
    tak adventure la..hahaha :)

    ReplyDelete

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...