سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Monday, June 1, 2009

"Kantoi" Translated by Zee Avi's

Tadi masa aku jalan-jalan kat blog orang , aku terjumpa satu nama , yang tak pernah aku kenal sebelum ni. Zee Avi's. Yah ! dia la yang aku maksudkan. Orang Malaysia berbakat yang lebih femes dari Rosyam Nor , Erra Fazira dan lain artis di Malaysia dia ni.

Zee Avi's diberi penghormatan oleh pihak youtube beberapa hari lepas , kesemua video nye diletakkan di main page! wah bukan senang tuh. huhu! cuba bayangkan setiap orang yang bkk youtube bukak video dia. Wah femes gila beb! hehe.

Apa-apa pun usha dulu video dia ni. ( aku terus download , bluetooth terus dlm hp ) haha

Layan



Cek kat Page dpn.

Epixscreamo Peace Sign

---------------

Widgets

----------------

1 comment:

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...