سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Wednesday, June 24, 2009

More picture XD



Adik ni nak tunjuk bakat , hehe ! " Bang saya pon kameraman jugak lahh "
Itek itek yang gedix2 belaka. Apa kau ingat ko seksi. Berak bersepah2.huhu


Next week aku aku cuba dapatkan gambar pOtrait pulak. XD tengok la siapa bakal jadi model aku nanti.. Hahaha ! Aku dah mintak tolong seorang rakan perempuan untuk jadi model aku this time.Tunggukan gambar baru okeh XD

---------------

Widgets

----------------

2 comments:

  1. bile aku nak beli camera ni..sangat jeles dgn org2 yg mcm ko...

    mak nak durian runtuh.,.tp xnak beli durian..nak beli camera..=)..

    ReplyDelete
  2. ala dilot, relex2 dulu.nanti ada rezki terus la beli :) hehe..

    * mcm pelek je ayat2 dalam post aku kali nie.
    huhu

    ReplyDelete

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...