سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Wednesday, August 19, 2009

Im feel sick. Tak pernah suka kondisi bergini.


Kesian kan telur di atas , dah mati dia. Huhu! kalau larh setiap telur tu ada mata macam telur ni , plus ada tangan plak tu , mesti aku tak sampai hati nak pecahkan telur, sebab terlalu cute. Hahaha :)

Btw, gambar tu ada lah sedikit kena mengena dengan kondisi aku sekarang , aku rasa sangat sakit. Pelbagai jenis sakit , = sakit fizikal + mental ! Sakit fizikal tu, biasalah demam and so on. Tu dah biasa dah , tapi penyakit mental ni aku takot sangat. Di dalam environment aku sekarang ni , aku sangat lah tak biasa. Walaupon dah berabad aku duduk di Shah Alam ni ohh..

Shah Alam ni , bagi aku tempat paling safe la. Tade nye masalah rempit rempit tu suma. Kalau ada pong kat dataran. Tapi tu aku peduli apa lah kan, aku bukannya jenis yang keluar malam sangat. So tade la terjumpa dorang.. Yang membuatkan aku sakit sekarang, ialah dok kat Shah Alam ni , expensive sangat la beb . As a student yang rumahnya sangat lah jaoh dan susah , memang korang akan rasa ada symtom2 mental bila tak dapat menanggung semua perbelanjaan korang bila duduk kat Shah Alam ni.

Every day aku rasa nak kerja...
Everyday aku rasa nak buat part time photography...
Everyday aku rasa malas nak pergi kelas pastu pergi kerja cari duit..

tapi manalah boleh kan? Selagi aku tak habis diploma takkan aku nak buat semua tu.
aku boleh kerja, tapi after that banyak lah subjek aku fail.
bukan fail malas nak belajar, tapi fail sebab assignment tak hantar la and so on.So aku taknaklah mcm tu.

Ni aku time tak kerja ni pun , assignment menimbun-nimbun. Tu pon tak sempat nak buat lagi.
Haih ! macam mana nak kerja?

Duit dalam poket makin hari makin sikit je. Makan maggie je hari-hari , sampai aku rasa effectnya yang skarang ni aku semakin pelupa. After this tak makan lagi. Minum susu dutch lady plak..hahaha ;D baru badan sehat.kih3..

Sorry la for those yang sms aku , aku tak dapat nak balas. Krdit dah expired walaupon ada RM 10 lagi dalam tu.. Xde duit nak toppup. Harap dimaafkan .

Oklah. Sampai disini dulu luahan hati dan perasaan untuk malam ni. Selamat Malam semua..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...