سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Sunday, August 16, 2009

Malam ni , aku rasa ingin untuk bercerita.

bosan nye lah malam ni ..
nak tidur tak boleh , berjaga jelah.
sambil mengupdate blog yang dah lama bersawang.
bersawang dek kerja si labah-labah yang malas.

sambil mengemas-mengemas balik blog aku ni,
aku berchatting bersama rakan sekelas.
Heh! banyak cerita yang dibualkan bersama .
dari A-to Z. tapi masih lagi becok berbual benda yang nonsense.
haha ! bila nak habis ni do? kih3 .pakwe ko , makwe aku .hehe dah la !
Pakwe ko hebat , Makwe aku great , beauty and so on! haha.

Lol ! Dah abis cerita pasal tu , ni aku nak tunjuk gambar paling best shot la kiranya dat day.
I mean, last saturday. Aku gi mid dengan member-member rumah.
mula-mula asalnya nak gi pameran photography, tapi pameran tu langsung tak menarik !
kenapa tah! :( sangat tak menarik.

So , aku tunggu la member aku yang pada mula nya nak tgk wayang, tapi sampai-sampai lain cerita nya. Sama jugak la mcm aku. Masng masing terpesong. Sampai mid je smua jadi Jahil* tet tet.kih3..

Marilah tgk pic shot untuk hari berkenaan yeehh




* Semua gambar ni aku yang tangkap , tapi gambar yang last tu bukan baju aku yeeh. huhu




No comments:

Post a Comment

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...