سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Monday, August 24, 2009

Sekejap merana !

Huhu, gundah gulana sekejap aku dibuatnya pagi tadi lepas sahur. Ada ke handphone aku tetiba lak boleh coma pagi, pagi. Ait handphone, ko pon nak pengsan gak sebab puasa ker? Ko jangan ngade ngade! aku ngah tade duit ni nak cari penganti ko tu. Ko la benda kesayangan aku selain DSLR ni. Kira ko tu bini no 1, DSLR tu bini no 2. hahaha :) bini no 3 tak tao bila dan apa bentuknya. Mintak, mintak la kereta BMW tak pon Skyline baru. Wahh! tak kuar kereta la nampak nya..hehe :)

Alkisahnya , aku nak repair hp aku nye light effect, pastu aku dah lupa cara nak repair benda alah tu, tapi aku cuba gak beranikan diri nak repair. Mula mula ok, pastu bila aku cas, dia pengsan plak. AduiH! Aku terus letak hp kat tepi dan terus baring! Dalam hati berkata “ Ni lepas bangun ni mesti dah ok ”. Tapi gak boleh gak. Aku tak leh tido. Dalam hati dah buat plan mcm mana nak cari duit nak beli hp baru ni. And in the same time, aku cam sayang plak kalau hp skarang ni rosak! aduish aduish! tak sanggup.!

Aku terus bangun wei , aku bukak batery hp aku. Aku baca bismillah, sambil dalam hati berdoa, mintak mintak la hp aku leh on! Amin..

Sekali aku on!

BOLEH! ya allah. Memang mujarab la doa di bulan ramadhan ni. Padahal hp tu macam dah mati tak leh hidup kembali tao! bukannye nyawa nyawa ikan. tapi mati takleh hidup kembali!!!! Alhamdulillah allah kabulkan doa aku pagi-pagi ni.

Sekian.

* Hijau buat aku tenang pagi – pagi ni. Selamat Menjalai ibadah Puasa semua.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...