سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Monday, October 12, 2009

Teknologi baru industri video game.

Aku pernah terfikir gak, selepas ps3 apa plak consol game yang dorang akan cipta yeekk? bagi aku ps3 tu dah cukup lawa dah graphic nye buat masa kini. Kiranya paling tercanggih la. Sebabnya kalau main ps3 , gambar nya sungguh real . Mcm manusia dah ..hehe.

Tapi tak sangka plak, yang Xbox 360 bukan calang2 musuh bagi ps3. Aku ada terbaca sedikit review pasal Xbox360 project natal. Fuhh! Dasyat aku tengok console ni. Haha. Teknologi baru yang aku sangkakan akan muncul dalam 10-20 tahun lagi. Rupanya dah keluar dah.. Dasyat2..

Xbox 360 Project natal ni , console pertama yang dibuat tanpa mengunakan joystick! pelek kan? kalau tade joystick nak main pakai apa? hahaha!~ kita main pakai gerak geri tubuh badan kita la.. Fuhh dasyat ann.. Tak terkata2 aku dibuatnya tgk video ni..

Usha lar.

So lepas ni, jangan la korang cakap main game kat rumah leh jadi gemok sebab sekarang ni main game pon dikira eksesais tao.huhu

No comments:

Post a Comment

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...