سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Wednesday, November 18, 2009

Kasihan kau Mia :(

 

Hari ni , engkau pergi meninggalkan aku :(
Sekelip mata je tubuh badan kau dah tak bernyawa..
maafkan aku sebab tak berupaya menyelamatkan kau..

Dan kau mati di depan mataku .
Semuga kau bahagia di sana Mia



* Mia lagi chantik lawa dan cun dari kucing dalam gambar ni. Dan ianya kucing hutan.
Susah nak jumpa. Aku yang jinakkan dia.. Setiap pagi aku keluarkan dari kandang, ajak main bola .. Tapi skarang dah tade dah kucing tu.. :(
 
DSC01164
Yang dpn tu Mia , belakang Nia.
Yang pasti , Mia akan berada di tempat yang lebih indah daripada Kita.






Ya Tuhanku, lapangkanlah urusanku dan hilangkanlah kekakuan lidahku agar mereka mengerti perkataanku.

Agar kami dapat bertasbih kepada Engkau, dan banyak mengingat Engkau, sesungguhnya Engkau adalah Maha Mengetahui (keadaan kami)

---------------

Widgets

----------------

3 comments:

  1. laa..mia da xde ke?
    ehk yg nia tew bukan kucing dak azry kerw?

    ReplyDelete
  2. kucing hutan....?

    kebumikan die secara baik...tanamla...=)

    ReplyDelete

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...