سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Wednesday, December 23, 2009

Bodoh sungguh kau sebagai seorang BAPAK

Ada ke kau tinggalkan anak dalam kereta dalam keadaan engine tak hidup?
Kau nak bunuh anak ke apa?

Alkisahnya begini ,

Tadi petang dalam perjalanan masuk ke rumah nenek aku, secara tetibe mak aku terdengar bunyi budak menagis. Time tu mak aku terdengar semasa lalu kat kawasan parking kawasan rumah nenek aku ni. Kebetulan , mak aku lalu kat sebuah kereta Wira Aeroback hitam. Dalam kereta tu ada seorang budak kecik sedang mengangis. Aku , mak and bapak aku terus terkejot la. Yela ada budak menangis dalam kereta. Mesti lah dia tak dapat bernafas kan , sebab enjin kereta mati , pintu pun tertutup rapat. Apa ko ingat anak kau tu anak kucing ker? BODOH!


Aku dengan segera masuk kerumah panggil pakcik aku , and terus aku capai kayu , niat dalam hati nak pecahkan cermin kereta.

Tapi niat aku terbantut , sebab bapak dia dah datang. Dia kata , anak dia tido tadi , so dia tak bawak masuk rumah! WOI bodoh la kau ni ! Anak weiii! Aku tau la senang nak dapat anak , tapi janganlah sampai nak bunuh anak pulak ! alasan paling bodoh pernah aku dengar..Hisk! Dalam hati nak je ku hempok dengan kayu yang aku pegang..

Bapak budak ni , after kena ceramah ngan mak aku terus blah dengan rasa malu. Ko memang kena rasa malu doh! hisk! Pergi kursus jaga anak!

Kereta pandai pulak ko jaga kan?? Viper siap naikkan , takot berbekas la kononnya.Hahaa! tapi anak ko , ko tinggalkan dalam keta.

Tahniah ! Satu family aku dah bagi gelaran baru kat kau.

BODOH!

Kayu yang aku pegang tadi pon , aku sorok time bapak dia datang.hahah! ~ yela niat nak  pecahkan kereta dia.. Huhu
---------------

Widgets

----------------

4 comments:

  1. :) ayah macam nie kena pergi kursus jaga anak ni :D

    ReplyDelete
  2. ada ke kursus jaga anak..??
    hurm~~~~
    kursus motivasi oleh dr capit kowt!!
    hahaha...
    dia tinggalkan anak dia ker atau anak kucing dlm keter tuh??
    muahahaha

    ReplyDelete
  3. nanti anak nak mati...br terkedek2 nak nangis...

    ReplyDelete

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...