سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Monday, March 29, 2010

Blog Saya Bernilai 5 Billion. Sapa nak beli?

Haha! Kaya la aku kalau blog aku bernilai 5 Billion. Sapa nak beli? :D
Yang aku maksudkan website , yang regenya 5 Billion tu , of course la Facebook an.
Semua orang tau , sekarang ni , Facebook la website social paling famous kat muka bumi ni.
Sapa ada Facebook mesti jadi addict gila . Nak buat macam mana. Teknologi dah canggih sangat.

Time dulu-dulu , aku dok sebok main Myspace jo. Sekarang ni , disebabkan Facebook , aku terus curang ngan Myspace. :D Peduli la. Tom bukan bagi gaji kat aku , suruh main Myspace dia. Kalau dia bagi , boleh juga aku pertimbangkan. Huhu.



My site is worth$5.00 Billion

Facebook bernilai $5.00 Billion dengan jumlah pageview hampur 500 juta visitor setiap hari. Besnya kalau , facebook ni aku nya website. XD Seronok skit nak online setiap hari kan. Baru lah , dengan FACEBOOK BOLEH BUAT DUIT. Bukan seratus je , berbillion billion leh buat. Baru Masyuk!

Sekarang ni aku akan , gitau nilai blog aku . :D Sapa kata blog aku tak berharga ha! Mari tengok mai..

RM 16,000 shj. Berharga kan sapa yang ada blog? Macam orang yang ada aset dalam bank :D Sayang aku kat blog aku.  Siapa nak beli? :D heheh.


Ni pulak , website paling aku suka iaitu GENGBLOGGER yang bernilai hampir 40k. :D Padahal dorang baru je bukak website ni. Potensi untuk pergi jauh. Hidup GengbLogger.


Hahaha :D Kelako tengok gambar ni ha :D




No comments:

Post a Comment

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...