سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Monday, April 26, 2010

| Entri Berhantu |



Salam Satu Malaysia ,


Wah! Mula-mula dah macam nak baca berita kat TV1 la pulak kan? Huhu. Dasyat. Korang layan lagi tak TV1 sekarang ni? Ni just tanya je. Sebab pada pendapat aku la, sekarang ni tak ramai dah orang tengok siaran TV1 dan TV2. Semua dah beralih arah ke TV3 kan? Tak pun TV8 sebab banyak cerita Korea. Korang rasa, kalau cerita ADAMAYA tukar siaran ke TV1 , korang tengok tak? Pastu Berita Nasional kat TV1 tu , jadi penganti BERITA pukul 8 malam kat TV3, korang rasa sesuai tak? hah! itu yang cuba aku persoalkan sekarang ni. Adakah TV1 masih releven pada ketika ini? Hmm ..








Dulu zaman atok aku dulu , dia rajin bukak TV1 , masa tu masih ok la , tak da lah ketinggalan zaman sangat . Sekarang ni , aku tengok , cerita yang dikeluarkan , semuanya cerita - cerita yang tak menarik perhatian. Korang perasan tak? Most cerita menarik kat TV3 seperti cerita ADAMAYA . Ehh ! ADAMAYA lagi. Aku harap , TV1 cepat - cepat lah sedar di mana kelemahannya dalam bersaing dengan channel swasta lain tu. But , I still support TV1, sebab banyak info ilmiah yang dapat diperolehi dari situ. BTW, channel kegemaranku ialah channel Oasis . XD huhu. Tak sabar , nak tunggu IMAM MUDA :)


 VS





=










Cerita pula pasal ADAMAYA, kenapa aku suka tengok cerita ni? 
1st, aku suka tengok cerita ni sebab Lisa Surihani yang suka buat memek muka yang cute. Betul tak?? Jangan tipu laa weii. haha ! Keduanya , anak Adam & Maya yang tersangat la cute , ngan aksi-aksinya. Huhu ! Ni anak Adam bebetul ehh??? Takkan anak Maya kot? Maya belum kawin, dia bakal kawin ngan aku nanti. Wakakaka! perasan nye laah aku! huhu XD . Ketiganya pulak , aku nak belajar macam mana nak jadi boyfriend & suami ala-ala Adam tu. Boleh tak?? kih3. Perasan lagi. Dan yang terakhir nya , aku suka tengok adengan-adengan yang tak jadi . Serius lawak ooohh! Aku terasa macam nak belakon jee. XD






 Tengok Lisa senyum , macam dibuat-buat kan? 
Tu sbb cute. Wakkaa.




Ok! Sekarang , korang tahu kenapa aku suka tengok cerita ADAMAYA ni. :)
Jalan cerita 4/5 . Setakat ni , tak pernah aku tengok drama , suami orang keja bini orang. Haha! :D Ok sesuatu yang baru. Tak rugi tengok , sebab kat dunia ni, tak mustahil ada orang yang sebijik perangai macam tu. Kalau ADAM terbaca blog aku, sila tukar jalan cerita, ko panggil pembunuh upahan , pastu bunuh je DANI. Bahagia hidup kau. Wakakakaka..





Pastu kan ADAM, Dani sentiasa ikot kau pulak , sebab kau dah bunuh dia. :) Tak pasal-pasal , hidup kau berhantu  . huhu XD



Amaran Keras :- Jangan Ikot kata hati , nanti merana diri.



Ikan Siakap Masak 3 rasa, kalau dapat bantai makan sekarang ni , mesti syookk ! Nyum2. Lapo pulak rasanya . Hehehe
---------------

Widgets

----------------

14 comments:

  1. ice lagi suke ikan siakap bbdg adamaya..hehe..xtgk la cite ni T.T

    ReplyDelete
  2. ice :- alahai , tak tgk ehh? igtkan semua gurl ska cerita ni.hahaha.tapi ikan siakap kalau dimasak 3 rasa betul2 mmg sdp.nym2

    ReplyDelete
  3. suke3.
    ehh nak kawen dgn lisa konon.
    bluerrk :P

    ReplyDelete
  4. tengok awal2 je adamaya tu. pastu tak tgk dah..

    kenapa la ada ikan siakap lak kat bawah ni.. lapar~~ T_T

    ReplyDelete
  5. anak adamaya tue bkn anak adam la..
    sbb anak adam x comey camtu pun..
    hahaha...


    klu x silap anak diorg tue anak zahnita.
    penah x tgk iklan susu yg gne zahnita ng anak die tue?
    yg ske mkn ayam tue?


    tp cite tue mmg sweet....

    ReplyDelete
  6. ery :- ehhh mestilah suka :P sapa tak nak.

    zulaikha :- kenapa tak tgk? wakaka. uish! tu la , sebab ngah lapo la , terus letak gbr ikan tu. bagi rasa kenyang skit.

    ReplyDelete
  7. nurul hawa :- hehe! yang mana ehh iklan tu. kalau dpt gbr bdk tu kan best. wat wallpaper..cute gila

    ReplyDelete
  8. hahaha.
    kalo lah cite adam maya tu wat mcm syafiq ckp tuh, xde nye 23 episod, 3 apisod je dah abis .
    hahaha last2 happy ending. hohoho.

    ReplyDelete
  9. ejaa :- boleh je nak buat 100 episod. lepas kena bunuh , dani jadi hantu keja adam plak. hahaa :P pastu adam teension terus masuk ospital gila. bila anak nya dah besar , dia jaga maya, sampai maya maati. baru la cerita habis.wakakaka..

    ReplyDelete
  10. sesungguhnya.. SEDAP NMPK IKAN SIAKAP tuh.. da lar tgh puasa... mmg seronok lar ikan siakap... kalau dimakan

    ReplyDelete
  11. kalau pasan, owg tua tua skang jew yg minat tgk tb1 tb2. huhu

    ntah, asal tb tu mcm kolot sgt. sape mau tgk. huhu

    ReplyDelete
  12. sgt lapa..
    sabar yer mira...

    ReplyDelete

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...