سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Saturday, April 3, 2010

TIPS MENJADI PENULIS BLOG YANG GLAMER ( MESTI BACA )


Holla semua yang masih buka mata.
Tak tidur lagi eyh korang? Mak tak marah ker? hehe :D
Tak kisah la kan, yang penting kita buat kerja berfaedah . Menulis blog dan berblogwalking. Itu jelah kerja kita kan? XD

1st of all , aku nak berterima kasih kat semua followers aku yang always sudi bertandang ke blog aku ni ha walaupun tak seberapa. Terima kasih sekali lagi , especially kepada
AyanaAsham yang semenjak dua menjak ni , aku tengok selalu datang menziarah blog aku ni. Terima Kasih AyanaAsham atas kesudian anda :)

Kembali kepada tujuan utama yang ingin aku sampaikan malam yang sungguh indah ni, aku harap korang leh renung - renungkan lah. Haha :D Apa yang baik ko amalkan, dan kalau ada yang korang rasa tak kena tu , jangan la ikut ye. Takot korang anggap aku ni cikgu ajaran sesat pulak. Almaklumlah aku ni pun b, masih baru dalam bidang Blog ni ha. Tapi takpe , i give a try :)

Ni aku nak tanya , kenapa ehh kita perlu jadi glamer dalam dunia penulisan blog ni?
Siapa boleh jawab ? Hehe XD . Xpe tak yah jawab dulu. Biar aku yang jawab dan listkan.

  1. Kita kena jadi GLAMOR , supaya bila ada gathering seperti gathering NUFFNANG ke YOUTHSAY ke , korang akan dikenali. Time tu , sebok la gadis-gadis , atau jejaka-jejaka idaman datang kat anda. Time tu , anda akan terasa sangat HOT , walaupun hakikatnya anda tak la hot mana. Hehehe 
  2. Bila anda dah GLAMOR , blog anda automaticly ada pelawat. Walaupun entry anda macam " TAH PAPE " jee.
  3. Apa yang korang tulis kat blog korang , pembaca akan percaya , walaupun hakikatnya fakta yang anda berikan tu hanya TIPU semata - mata . Hahaha.
  4. TOP BLOGGER lain pun mula lah SUDI nak kawan ngan korang. ( nak cari visitor dari korang la tu ) . Hahaha.
So Macam Mana I Nak Jadi Penulis Blog Yang GLAMOR Macam YOU?

( IKLAN PENAJA , sokong iklan ini dengan menekan button " Support this campaign " )

  1. Kontroversikan blog korang ngan entry - entry yang panas. Contoh tebaiik , blog ADUKATERUNA dan CIK EPAL. Mesti korang kenal kan dua orang nie? Hehe.
  2. Tunjukkan sedikit gambar - gambar anda yang hensem hot-hot tu. Kang bila orang jumpa kat luar , ada gak yang sudi tegur kan, " Eh! Ni Abang AdukaTeruna kan?Yang maki maki orang tu "
  3. Selalu buat PERTANDINGAN dalam blog korang. :) Sah-sah ramai yang datang melawat. Semua berebut nak hadiah :D Contest yang latest aku join dari Cik Ery -------- >
  4. Nak GLAMOUR , kita kena menyebok ngan orang yang dah GLAMOR. Maksud aku, rajin-rajin jalan-jalan dan tinggalkan tahi jejak kat blog diaorang.
  5. Dan korang kena PROMOSI BLOG AKU ! Hahaha ( OPTIONAL )

No comments:

Post a Comment

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...