سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Thursday, April 22, 2010

| VIDEO | Ramli Sarip - Andai Ku Tahu


Salam sejahtera dan hello u olls.


1st skali , aku nak luahkan rasa tak puas hati kat sorang blogger ni ha, memekak je lagu-lagu kat blog dia. Sumpah memekak. Nasib bek la, ada entri menarik untuk dibaca kat sana , kalau tak dah lama aku bla. :P Puas aku cari button untuk stop kan lagu tu , tapi tak jumpa.. isk! Annoying betul. Lagu plak , lagu tahap lentok lena plak tu. duih! Sakit kepala. Aku bukannya , tak nak slow kan volume kat laptop aku ni, tapi aku tengah nak layan lagu RAMLI SARIP ni ha. Terpaksa la aku beredar , dari blog orang tu. Kalau tak de lagu tu , rasanya lagi dua jam aku dok situ belek-belek entry ko nyah! Wakaka.


Kaco stim jee! Dok sedap-sedap layan lagu Andai ku tahu versi Ramli sarip , tetiba keluar plak , lagu nyah ... " peace peace peace ". wakakaa! ok cukup , daripada ko search lagu " peace peace peace " tu baik ko dengar lagu Andai Ku Tahu versi Ramli Sarip. Layanz~



1st impression aku , time dengar lagu ni tanpa video dia, aku rasa mcm dengar budak sepah tu nyanyi. Almaklumlah , kan ada sorang budak sepah tu sore seakan-akan otai kita Uncle Ramli Sarip ni. hehe~ Tapi sore Ramli Sarip memang menaikkan bulu roma beta weii. Segala gala bulu boleh tegak. wakaka! Macam kena kejutan elekterik gitu. kih3 XD

Bagaimana pula pendapat korang tentang lagu Andai Ku tahu Versi Ramli Sarip ni? Feel sampai ke hati tak?? huhuuu

No comments:

Post a Comment

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...