سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Tuesday, May 11, 2010

Justin Bieber, Perempuan???

Sebelum apa – apa , aku nak sedekah sebuah video buat korang yang sudi melawat. :D Saksikanlah >..<!~

Justin Bieber ni , korang tanya la sesiapa , semua orang kenal , cuma aku sorang je kolot tak kenal. Wakaka!~ Aku memang suka dengar lagu ni. Selalu jugak keluar kat corong-corong radio tu ha , tapi paling aku tak sangka , penyanyi lagu ni lelaki. >.<!~

 

Aku ingatkan perempuan , almaklumlah tak pernah tengok video klip lagu ni. Rupa-rupanya lelaki. Suara Justin Bieber ni macam suara perempuan la pulak. Haha!~ Macam perempuan tomboi. Sorry Justin Bieber !~

 

Cuba bandingkan suara perempuan ni ngan Justin Bieber. Aku rasa, suara perempuan ni lagi sedap , sebab dia perempuan. Hahahaha XD Jangan marah peminat Justin Bieberr di luar sana XD

 

nota kaki :- Justin BieBer Sah lelaki. Aku je salah sangka !~ Hahaha

---------------

Widgets

----------------

9 comments:

  1. hakhakhak
    same la cm ery mule2 dlu =P

    ReplyDelete
  2. ceishhh!~ justin sgt comel.. boleh plak die kata sore ppn.. hampes! XD

    ReplyDelete
  3. jgn wisau.. bkn fiq sowg je yg igt die pmpuan.. mira pown.. hhuuu

    ReplyDelete
  4. hahaha. nama biasa dgr, tp tak perasan sgt pn. dan plg penting, tak minat pun! hahaha.

    ReplyDelete

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...