سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Saturday, June 26, 2010

Satu Dalam Seribu, DOT!

Dua hari lepas, time dinner kat luar , aku borak-borak ngan abah pasal kereta. :D sambil borak-borak mengayat la sikit-sikit kat abah, supaya abah leh belikan kereta sebijik kan. Manalah tau terbuka nak belikan satu. Borak punya borak,aku ajak la abah gi jalan-jalan tengok kereta esok ( sabtu ) . Mula-mula abah ( isk€ ) tapi, mama plak support aku. hahaha!~ Apa lagi , dapat la aku gi ke kedai kereta, next day nye untuk cari kereta.

 

Semalam , iaitu hari sabtu , kami pon memulakan pencarian . Perghh! dah lah panas, dari kol 2 sampai kol 7 petang , dari Cheras , Ke Kajang , Selayang , Klang semua cari. Dari beribu kereta satu, hanya satu je yang menarik hati iaitu MYVi silver :) Adalah modified skit interior nye tu. :D Sedap lah kalau buat bawak gi kolej nanti. hehehe :D

 

Tapi regenya plak terlalu mahal untuk kereta yang telah diguna pakai. Adeh!~ Cari kat mudah semua nye murah-murah. Lepas ni cari kat mudah sudah la. XD So kiranya , semalam tade kereta yang betul-betul aku berminat dari segi harga dan cleaness.

 

Member aku sarankan supaya aku beli motor , tapi aku bukanlah seorang yang berjiwa motor. Kalau aku nak motor, dah lama dah aku boleh beli. Member aku cakap , aku ni cam bapak orang dah, nak beli kereta.. Cei!~ Peduli laah , tak lama lagi pon aku bakal jadi bapak orang. Kena guna kereta jugak. Kena beli kereta jugak :D

 

Skarang ni pun, aku dan dak rumah dah macam satu family, lau kuar makan , gi naik satu kereta. So jgn nak persoalkan kenapa aku nak beli kereta, dan kenapa aku macam bapak orang! Fullstop!

 

Untuk Menghiburkan hati yang sedang duka lara, dan sebok memikirkan mana nak dapat duit nak bayar annual dinner nanti dan duit trip pergi ke Melaka , mari lah kita layan video ni. :D

Note: Tetiba rasa nak makan BigMac!

 

 

Salam Bye-Bye Dari

Shafiq Hashim

 

 

---------------

Widgets

----------------

4 comments:

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...