سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Friday, July 30, 2010

Hari-hari yang buzy. Penat.

ketika sedang menulis, penulis blog ini sangat – sangat tak selesa dengan keadaan hidung nya yang tersumbat!  :D€ aRG!

hmm! :) 1st of all, aku nak mintak maaf kat semua yang ajak aku pergi ke sana ke mari , tapi aku tak dapat join. Aku teringin sangat-sangat nak join tapi apakan daya. Tak dapat dielakkan. :) banyak benda tak disangka berlaku. Tu sebab , aku sekarang ni cuba elak daripada menyebot “ OK! AKU FREE, nanti aku ikot ” , pastu nanti last minit , “ wei sorry la , tak dpt join. Ada hal ”. Orang mesti ingat aku konon2 ada hal.  Perhh! jgn la touching ngan aku sebab ni. Memang aku busy. Banyak plan yang mak bapak aku buat tanpa bagitau aku dulu. SO , sebagai anak , apa yang dia plan untuk aku , terpaksa la aku turutkan. Apa yang mak suruh , mesti diutamakan :)

Ok! this week nye plan yang aku betul-betul tak sangka , sangat la banyak dikala aku plan untuk pergi ke Broga hill bersama – sama rakan. Tapi apa kan daya , takdir dah ditentukan. Tade rezeki la nak pergi. :)

Sepatotnya esok aku pergi Broga, tapi esok family plan dah rangka aktiviti hari esok untuk aku. Antaranya :-

Pagi- pagi kena basuh kereta + WAX sampai bersih. (DOT)

Petang skit , hantar abah gi PORT , dia nak gi Kelong. Nak pancing katanya. Balik ari ahad . { DOT }

Sesudah antar abah , pulang ke RUMAH atok , amik HP yang baru aku order dari pakcik aku . { I LYKE } tanks daddy , kesian kena paksa belikan hp baru penganti G900 yang telah arwah 2-3 hari lepas.

* berkemungkinan kena amik ucu kat stesen bus.

Kemudian Malam seperti biasa , bawa ibu dan adik pulang ke BALAKONG! YEah! :D { DOT } * Selalu sampai rumah , dalam kol 11 lebih. Tak caya tanya AMIRA ISMAIL> .

 

-----------------------------

Hari Ahad pula ada aktiviti lain, :D

Pagi- pagi antar sedara mara anak cucu cicit nenek aku ke GOMBAK. { ada kenduri katanya } dan yang pasti akan sampai ke petang.

Petang pula , kena siap2 ready nak hantar NAIM Balik Kuala Selangor , memandangkan family dia dah pindah TERENGGANU { GANU KITA }

Pastu jempot ABAH kat PORT. Makan- makan minom- minom , terus balik Shah Alam dan tido.

Sekian Wasalam.

# cam ni je la cara aku nak balas jasa mak bapak aku. :D

* Walaupun selalu minta duit. HEHE!~

---------------

Widgets

----------------

1 comment:

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...