سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Sunday, August 15, 2010

Penyakit Lama Datang Lagi.

Salam Ramadhan ,

tanpa kita sedar dah 6 hari kita berpuasa. Sekejap je kan? Pejam celik pejam celik dah 6 hari. Pejam celik , pejam celik lagi , tengok-tengok dah abis puasa. Pantas nye masa berlalu meninggalkan kita. Apa-apa pun , janganlah kita lupa , banyak kan amal ibadah kita kepadanya , tingkat prestasi kita kepadanya. Sesungguhnya , pada bulan mulia inilah , sepatutnya kita mengambil kesempatan mengumpul pahala dan mengurangkan dosa kita kepada nye.

Wahai sahabat sekalian , tahukah anda , setiap solat sunat yang anda tunaikan di bulan Ramadhan yang mulia ini , sama pahalanya seperti 70 kali anda bersolat FARDU? Renungkan lah. Kerana ketika inilah , kita dapat menganti solat2 fardu , kita yang telah kita tinggalkan selama ini. Insya allah . Sama-samalah kita tingkatkan amal kita kepadanya. Amin.

* off topic . malas betul hari ni , nak tido balik lepas subuh. banyak betul assignment kena buat. Ohh ya! Penyakit lama ku datang balik. Tapi penyakit apa nie ehhh??

( aku memang demam. So ini memang symtoms tidur berjalan rupanya ___ )

Semalam aku tidur tempat lain , pagi-pagi aku bangun kat tempat lain. Aku tido berjalankah?? Seperti ketika umurku 7 tahun dahulu? Oh tidak ku sedar woo.

* ke roomate aku , angkat aku tido kat dalam bilik?? Confuse-confuse.

* yang penting hp , tetap kat tangan , ( tade alarm tak leh bangun nanti. ) hehee.

---------------

Widgets

----------------

2 comments:

  1. ehh tido bjalan ke..? nasib baik x kuar umah..hehe..

    ReplyDelete
  2. semua amalan dilipatgandakan phala . bkn solat sunat saje . so sma2 lah kta bykkan ibadah kta ^_____________^

    ReplyDelete

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...