سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Wednesday, September 8, 2010

Salam Aidilfitri , dari Fiq Sekeluarga .

 

 

Seeeelaaamatttt Hari Rayaaaa!~ Dushh keboom , Kebaaamm..

Hahaha! Seronoknya nak raya. Tahun ni , semua ahli keluarga atok berkumpul. Memang Syokk!

Ohh!~ Sebelum terlalu gembira , aku nak minta ampun dan minta maaf kat korang semua. Aku tahu , kat dunia internet ni , kadang-kadang aku terkasar bahasa dan tersalah kata sehingga menyebabkan ada sesetengah pihak tersinggung. Aku minta maaf sangat-sangat. Dari hujung kaki ke hujung rambut yee.

Apa-apa pun Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri , driving tu slow-slow dan berwaspada, ingatlah orang yang tersayang  :D kalau tade orang tersayang ingatlah aku. huhu :D

Kepada Amira Ismail , sonok la tu raya kat kg. HUH!~ :D

Tak peduli , raya balik kg saya jugak. wakakaka.!

---------------

Widgets

----------------

2 comments:

  1. salam singgah..

    selamat hari raya aidilfitri :)

    p/s: jom baca kisah raya anna boleyn jom :)

    ReplyDelete

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...