سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Tuesday, October 12, 2010

Dia Tengah Belajar, Saya pun Belajar.

ketika dia sebok mengulang kaji pelajaran , saya pon mao menyebokkan diri juga dengan mempelajari coding-coding untuk blog ni. Antaranya , nak belajar mcm mana nak buat page landing dari blog ni ke website lain. Smile 

Kalau setakat pop up pon aku tak reti nak coding lagi , terpaksalah aku usaha lebih sikit.

Eyh yee? bukanker aku ni student masak memasak. tapi nape aku tak study memasak? hahaha! sbb jiwa den masa ni tade sangat nak memasak le. kalau masak pon telur dan nasi + ayam goreng cukup la. Janji kenyang perot. yuhuuu!.

* ada sesiapa ada kerja untuk aku tak untuk masa 2 minggu ni. bosan ni. Sad smile

No comments:

Post a Comment

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...