سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Tuesday, January 4, 2011

Setelah Berabad Kita Tidak Berjumpa

Akhirnya Shafiq Hashim muncul kembali ke arena blogging. Fuhh! Tumpul sudah rasanya skill nak menaip sekarang ni. Nak reka cerita donggeng pon dah tak sehebat dulu kala , nak menaip fakta jadi pula cerita rekaan semata-mata. haha! Ni la akibatnya bila berzaman tidak berblogging.

Kemana aku menghilang selama ini agaknya ye?

Tak kemana pun, hari-hari pon , aku online facebook , hari hari pon aku browsing internet, cuma hati je tak terdetik nak mereka cerita di internet. huhu. Syg. Ini lah padahnya bila nak request duit dari nuffnang, terus lupa nak menulis . Walaupon lama dah tak menulis kat blog , tapi masih ada juga yang datang melawat. Cik Nuffnang pon tak henti-henti beri sokongan. huhu !~ Syang cik Nuffnang.

Selama pemergian aku dr sini , banyak benda yang berlaku kat dalam kehidupan aku yang memberi impak yang sangat mendalam. Fuh!~ Pertamanya , kamera LCD DSLR aku sudah rosak. Kenapalah kau rosak , ketika bukan berada di tangan ku wahai Sony a300. :( Rosak pon ketika di tangan orang lain. Dan… Nak repair memerlukan duit duit dan duit.

Apa yang diminta tak dapat, apa yang tidak dicari pula yang dimiliki. :) Hmmm. Tak sangka , time dulu-dulu aku excited nak beli kereta sendiri , tapi tak dapat-dapat. Laa ni , bila dah tak excited nak pakai kereta, dapat pula sebijik keta second hand. Hahaha :) syukur alhamdulillah rezeki tuhan nak kasi, kita terima. Betul tk? hahaha.

Cukup la sampai sini aku merepek kosong. Tak perlulah panjang berjela , kerana yang pastinya , aku juga yang baca sendiri nanti. hahaha :) salam sejahtera dari den.

---------------

Widgets

----------------

4 comments:

  1. lama kot hang senyap. xD

    ReplyDelete
  2. bagi sy DSLR awk, sy trade in dengan sy punyer digital cam.. hahaha ^_^

    ReplyDelete
  3. lama jugak la menghilang...tp takleh lawan lieya..ehee.. jgn la berhenti belog eh...best belog kau nih...:)

    ReplyDelete

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...