سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Tuesday, March 15, 2011

Bila Adik Sedara Den TorkOno Prank Hangit. Miahahaha!~

Panggilan Hangit

Tak pasal – pasal kawan dia kata dia Perasan. hahaha !~

Ni lah padahnya bila log in kat rumah sedara tak clear cookies betul-betul. Kan dah kena kaco ngan abang sedara sendiri. hahahaha :P

Tak pasal – pasal siap bersumpah adik sedara aku ni. hahahaa!~

Xpe iji , ko memang hensem , tu sebab abang tulis cam tu.. HUHU!~~

* peringatan , jgan online di rumah sedara yang tidak boleh dipercayai . :D

Adios Amigos.

---------------

Widgets

----------------

2 comments:

  1. HAHAHAHAHAHA !!!!

    ReplyDelete
  2. awak la contoh2 sedara kurang sivik.. hahaha

    ReplyDelete

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...