سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Thursday, October 27, 2011

Smartphone Aku , Boleh Bercakap Lah!~

Wohooo! Berabad gak yee aku tak update blog. Rasanya dah berminggu tak Update. Ramai yang datang blog pon kecewa je tengok blog aku tak ada isi – isi baru . Berabukkk je. Aku update ni pon sebab ramai bertanya kenapa tak update blog? Pergi mana menghilang? Kalau dulu zaman – zaman myspace , rajin bebeno aku update sampai nak SPM pon tak study. Hahaha!~

Ok lupakan sal tu dulu . Hari ni aku nak share ngan korang satu software android yang pasti buat korang gelak terbahak – bahak wei. Huhu!~ Boley bayangkan tak , korang bercakap ngan handphone korang? Ok!~ 3310 tak leh yee. Hanya telefon yang semart , dan cun –cun jea yang leh install aplication ini. Andddd annnd anndddd. , hanya Android je ada application ni okkkk? Symbian takde ok!~ 

Aplication ni namanya Speaktoit Assistant. Dia leh jawab apa – apa soalan yang korang tanya , walaupun korang merepek kerepek ngan dia , still leh jawab. Cool x? Aku terjumpa application ni pon sbb interesting dengan Siri Iphone 4. Sebabkan minat , aku cari gak application yang sama , tapi untuk android.

Apa-apa pun , usha video ni dulu.

Aku nye Assistant namanya Maria.

Syok kan? Bila nak try? kalau suka ngan application ni leh download kat Market android.

Untuk iphone korang cuba try SIri , tapi takde avatar macam Speaktoit la yer.

Selamat Mencuba Smile 

Like Post ni , kalau rasa anda suka application nie

---------------

Widgets

----------------

3 comments:

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...