سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Friday, March 20, 2009

20 March 2009 , satu hari buzy @ buzy satu hari?

Mana satu ayat yang betul ni? satu hari buzy ker atau buzy satu hari ? hee .. hee .. At wits end tu korang fikir-fikir lah sendiri yea. Huhu!

 

click gbr untuk besarkan ye! 1 click cukup bermakna buat aku! please2

Hari ni  20 March 2009 , bersamaan hari Jumaat ~ dan semua pun tahu , kebiasaannya hari Jumaat orang Islam pergi ke masjid untuk menunaikan solat Jumaat . Dan ini semua korang tau kan? hahah!~ merepek pulak dah aku ni di malam pagi sabtu. Rolling on the floor dah dah aku taknak mekerepek merepek dah .

Haha! sebelum aku bukak cerita, aku nak say thanks kat someone that i Love Struck so damn much sbb sudi keluar ngan i tadi. Harap-harap dapat keluar lagi laa ekk next time.

Dimulakan dengan Bismillah, dan diakhiri dengan Amin. EMM! baru lah boleh start bercerita  kan? haha!

Semalam sahabat aku bernama rizal datang kerumah , and satu hari kami berjalan-jalan mencari awek makan . Tapi bukan aku ngan dia je, nanti orang kata kami YAG plak ann?  yelah kepala hotak orang zaman sekarang ni mana leh caya. huhU! so untuk mengelakkan daripada caci maki orang terhadap kami , makanya kami pon pergilah bertiga ann, dan kami melakukan banyak aktiviti bersama. miahaaha! skema plak ayat aku ni. Heheh! Dan banyak gak la duit aku habis semalam.

Aku mmg dah plan ngan dorang sehari b4 that, nak gi karaoke. Maklumlah nak mengasah suara aku yang tumpul dan sumbang ni an, yelah aku kan bakal nak masuk af8. chewah “perasan doh ko shafiq,kau mereng ekk pagi-pagi nie. ” huhu. Jangan jeles. Sapa nak jadi naib johan  jom laa, banyak lagi chance korang. tapi kalau nak jadi JOhan tuk af8 sorry la, sbb aku dah tempah..kah3..Wave

Dah cukup sudah! aku takmo merepek panjang-panjang. Apa kejadahnya kan? huhu! After aku gi karaoke , aku pon pergilah ke mamak .makan makan dan minum minum. Selesai sudah sesi makan2 dan minum2 itu , aku pon balik ke rumah , membawa si rizal bersama , kerana dia masih ada Assignment yang kena disiapkan, dan perlu dihantar sebelum Isnin ni. * rajin ko ekk rizal !

Sesiap sudah assignment si rizal tu , aku tanpa menunggu  beliau terus la melelapkan mata,sampai ke pagi ! Dan bermula lah hari ( 20 march 2009 ) ini yang sungguh BUZY!

20 March 2009

- Aku gi Times Square

- Aku gi Salak Selatan

- Aku gi Serdang

- Aku gi Balakong

- Aku gi Kuchai Lama

- Aku gi Bukit Bintang ( Ts la ni kan? )

- Aku gi Taman Sg Besi

- Cyber cafe Kuchai lama , dan Rizal telah kalah fifa 2009 4 kali berturut-turut kalau betul kiraan aku. hehehe

dan aku pergi Cheras di malam hari ( nak bayar duit kad kredit ayah aku )

 

Dan selepas itu aku pun balik dan update blog ini !

 

p/s:- Sorry la kalau korang tak paham apa yang aku tulis .

Aku sendiri pon tak paham apa yang aku tulis..hahaha

---------------

Widgets

----------------

7 comments:

  1. hari jumaat org g smbhyg jumaat kan??
    tapi adakah anda berbuat sedemikian semalam??
    hahahahah

    ReplyDelete
  2. kalo dah tau wajib kenapa anda tidak melaksanakannye pada jumaat baru-baru ni??
    kenapa anda lebih mementingkan keseronokan duniawi daripada keseronokan yang akan anda dapat di akhirat nanti kalo anda melaksanakan tugas anda sebagai seorang muslim??
    Renung-renungkanlah!

    ReplyDelete
  3. hisk hisk hisk.
    mana kamu tau yang saya tak pergi sembahyang.
    huhu! jgn tuduh-tuduh tao.
    xde prove no talk.miahahhaa

    ReplyDelete
  4. Anda mungkin boleh membohongi saya,tapi adakah anda boleh membohongi Allah??
    Renung-renungkan dan selamat beramal!

    ReplyDelete
  5. kalau ye pun x pyh lah tulis aku kalah dgan ko 4 kali berturut-2.. Malu lah aku.. pe lah ko ni...

    ReplyDelete
  6. klau ye pun ko xak payah lah 2lis yg aku klh 4kali berturut2 tu...
    Malu lah aku...
    Pelah ko ni..
    Klu xpuas ati rematch lah sabtu ni...

    ReplyDelete

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...