سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Monday, March 9, 2009

Banyak kawan baru aku dapat hari ni.

Peace Sign Assalammualaikum ,wbt. Hari ni aku nak cerita bertapa gembiranya aku hari ni sebab dapat banyak kawan dari myspace. Syok jugaklah. Beratus-ratus orang aku dah add hari ni , dan beratus-ratus orang jugak la aku berkenalan hari ni.

Hee~ tapi tu lah bukan setiap orang yang aku add tu dapat aku nak balas msg dorang  ataupun aku antar msg kat dorang. Huhu~ lain kali je la aku msg yang x sempat aku nak msg hari ni.

Sebenarnya semasa aku buat research macam mana nak tarik orang datang ke blog , aku terjumpa satu software ni tau. Software ini untuk add orang. Best nya , software ni yang nolong kita add orang. Kita dok lepak je.. hUhu!~ best bukan?

Lepas dah add kita borak la ramai-ramai2. Bukan apa , myspace aku ni tak ramai kawan , so aku bosan la.. Makanya aku pun add laa orang..

Ramai kan kawan yang comment aku! ~ Feeling beat up

---------------

Widgets

----------------

3 comments:

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...