سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Tuesday, June 2, 2009

Kepenatan dan nak tidur. Esok baru buat keputusan


Terasa letih betul badan aku malam ni , mungkin disebakan aku ngadap komputer je kot satu hari ni. Hisk-hisk-hisk apa nak jadi !

Sebenarnya aku sangat frust ketika ni , perasaan ingin mencari pendapatan tu membuak-buak tak terhingga. Rasa macam kosong je hidup ni tade duit wei. Huhu! tade life doh. Takleh pergi mana-mana beb kalau tade duit. Ditambah pula dengan nafsu terhadap cewek yang bernama Sony Alpha tu. Grrr!~ geram dowh. Bila aku dapat menikahi kau wahai Sony. Aku ingin disampingmu ! tapi jodoh tak mengetemukan kita sekarang kan? Apa la nasib kita kan sony alpha?

So , aku memulakan investigation di semua forum-forum yang aku believe leh jumpa punca pendapatan. Antaranya ialah CariGold forum. Disitu memang banyak bussiness kita leh buat , dari Forex ke MLM lah , ClixPerView la dan macam-macam lagi. Geram aku dibuatnya. Tapi tu lah , tu semuanya mao modal yang besar tok buat duit kan ? so amat mengecewakan aku la , sbb aku ni tak berduit sekarang. Huhu.

Dalam hati terasa gak nak godeh2 bahagian MLM. Yela b4 dis aku pernah masuk Uptrend. Memang lumayan gak la dianye gaji tu, tapi after few month , aku berhenti sebab aku terbaca yang Uptrend ni samar2 sama ada Halal ataupun Haram. So aku terus quit. tamo la aku buat benda yang tak pasti ni. Bahaya beb!

Lupakan pasal Uptrend tu. Dia tade kena mengena dgn hdp aku skarang.miahaha.Aku nak cerita pasal time aku godeh2 ruangan MLM kat carigold. Fuh! banyak gak company MLM baru ekk skrang , but aku bukak yang aku caya jek macam Rafa green dengan Hai-O. Alhamdulillah Rafa Green masih mantap forum nye. Masih ramai member aktif dalam tu. Syukur! nanti aku dah kaya skit aku nak masuk la. heheh. Cerita pasal Hai-O plak , tergerak hati aku nak bkk dianya thread disebabkan , ada lecturer aku join MLM ni.Wah terkejut aku sebab modalnya 20k! pastu kena cari 5 orang lagi yang sanggup labur modal sebanyak rm20k! fuhh~Macam mana lah lecturer aku bleh buat bisnes macam ni. Kalau aku susah nak dpt prospek yang sangup labur duit sebanyak tu. huhu!~ Kepada lec aku tu, semoga berjaya dalam apa yang lec usahakan.

Huhu!~ dengan rasa terkejut dan kecewanya sebab masih lagi tak jumpa bisnes yang modalnya kecik , aku terus bukak thread " Bussiness Opputunity " ( betul ke eja ni? ) . Sekali pandangan mata aku terus tertumpu kepada bussines buat duit ratusan ribu dengan modal rm60 dan sekeping kad debit bank? Fuhh!! dasyat ni kena tengok jugak.

Dengan rasa gelojohnya aku terus bukak thread tu!

Wah inilah yang aku cari! aku terus baca detail pasal benda alah tu. Plan dia agak menarik dan mudah jugak. Cuma cari orang yang sudi labur rm50 untuk kad tu pastu kita dapat untung dari apa yang dibelanjakan oleh orang tu. Whut the Fish! putar belit ayat aku kali ni.miahahaha.

xpe ! nanti aku xplain after aku dah apply kad debit tu. Lagipun aku nak aktivekan akaun paypal aku tu. Dari dulu tak aktif2.

Ok lah sampai sini dulu lah post kali ni. Nanti aku rajen aku post la lagi pasal debit kad yang boleh wat kita @ korang jadi kaya ni.

Selamat Malam


No comments:

Post a Comment

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...