سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Friday, June 12, 2009

Tag dari Nrfzh


1. Apakah hubungan awak dan dia? (org yg tag KOT ?)
Kawan blog

2. 5 impression terhadap dia:
- Cute
- Kecik Je
- Blog menarik
- Nampak pintar
- Friendly

3. Perkara yang paling memorable yang dia lakukan kat awak
Baru kenal dia, paling memorable mungkin disbbkan dia bri tag ni kot :)

4. Perkara paling memorable yang dia kata pada awak:
" Anda ditaged"

5. Kalau dia kekasih awak.. awak akan:
Clash dgn dia terus

6. Kalau dia jadi musuh awak. awak akan:
tak mungkin...

7. Kalau dia kekasih awak:
impossible...

8. Kalau dia jadi musuh awak... mungkin kerana:
Sy anggap jugak dia sbagai kawan. sbb kami takkan gdh

9. Overall impression ttg dia
baek gile gile

10. The most desirable thing to do to her/him:
idk!

11. Apakah awak rasa ttg pandangan orang terhadap awak?
huduh nye bdk ni

12. The character of you for yourself?
silly lilly!

13. On contrary, the character you hate about you:
buat kerja lewat2

14. The most ideal person you want to be with:
idk no idea

15. For people who like you.. tell sumthing about them:
u like me ? omg! i like u too darl

16. Ten people you tag
semua la wei.

17. No.2 ada hubungan dgn siapa?
Skandal 2 selalunya 1.hehe

18. Is no.3 female or male?
arr maybe shemale

19. If no.7 and 10 have a relationship.
17 la !

20. Mcmmane dgn no.5 dgn no.8?
kalau ditambah jadi 13 kan?hehe

21. No. 4 single kah?
Ha'a sebab dia tak kawen dengan mana2 no lagi

22. No.1 belajar apa?
Dia belajar math kot.entah

22. say sumthing about no.9:
No 9 di bulat di atas bengkok sikit di bawah.hahaha

23. No.6 klakar tak?
aku tenung , aku lihat, tak kelako pon


---------------

Widgets

----------------

5 comments:

  1. huhu :) apa lagi jawab la tag.sbb anda dah baca

    ReplyDelete
  2. ouh tak siyes pon jwb tag..

    kin sampai xtaw sapa no.1 - no.9 tuh..

    huhu~

    ReplyDelete
  3. miahaha..sbnarnye fiq pon tak paham

    ReplyDelete

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...