سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Monday, September 28, 2009

Lain cerita nya..

Sebelum aku cerita pengalaman manis aku di hari raya..

Baik aku cerita kan yang pahit-pahit dlu..

Act raya ni sangat meriah jika nak dibandingkan dengan raya-raya yang lepas. Tapi didalam kegembiraan mesti ada terpahat duka lara semua tu semua tu kan. Sama lah mcm aku. Sepatotnya orang lain masih gembira disebabkan kita masih berada di bulan aidilftri.tapi aku tidak.tetapi sebaliknya

Hari ni aku terbaca sumthing yang membuatkan aku tertanya-tanya lagi. Benda yg aku tak suka sama sekali ! haih!~ entahlah kenapa perlu aku perlu memikirkan perkara tu kan.

Perlu ke aku tanya dia? argghh! x payah. MALAS!!

Biarlah tiada siapa yang tao, aku tetap dengan pendirian lamaku, dan biarlah ianya berlalu pergi.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...