سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Friday, September 4, 2009

[WTS] Rayban Driving Series

HIGH GRADE REPLICA RAYBAN DRIVING SERIES CHROMAX UNTUK DIJUAL

SONY DSC

cover kulit ( tak ori ) , kain & manual.

SONY DSC

Transparent, gaya ranggi retro

frame:gold
lens:transparent

RM 55 only

SONY DSC

Rayban silver, lebih cool dan raggi. Selesa di pakai ketika panas terik

frame:silver
lens:silver

RM 60 Only

SONY DSC

Rayban Black , tampil macho dengan rayban black.

frame:black
Green & black


RM 60 only

SONY DSC

Rayban gold , classic retro .

frame:gold
lens:Gold

RM 60 0nly

Novelties@110

NOTE

Harga yang ditawarkan ini , cukup murah jika hendak dibandingkan di luar sana. Baru-baru ni saya cek di Uptown Shah Alam , mereke menjual dengan harga RM 100 untuk set sama seperti ini.

Jangan terlepas peluang untuk mendapatkan rayban pada harga yang termurah dan berkualiti ini.

RAMADHAN PROMOTION : Beli 2 set atau lebih , harga akan diturunkan kepada RM 55 per set.

Berminat boleh PM saya di Shoutbox di sebelah <------------------- ataupun sms saya di no berikut .

013-203*7*0 ( pls ask for more )

Tanya lebih lanjut di Facebook , add saya chipno017@yahoo.com

ataupun di myspace , click here

Anda juga boleh email saya di ,

epix_screamo@yahoo.com dengan title WTB rayban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...