سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Wednesday, November 18, 2009

Kadang - kadang laju , kadang - kadang Selow. Apa nak jadi?

Aku betul - betul tak puas hati dengan service WIMAX ni. Sometime laju macam kilat , pergghhh! tak yah cakap arrr .. Kalau mendownload sepantas SUPERMAN dohh. Tapi kalau selow , kura - kura pun dapat pecut tau! 10 k/b per second. errhhh! Sakit hati jee..
 
 Capture                      ni jangan cakap la tengah laju gila! :D

Ni pasal service motong memotong ni pulak. Jangan cakap arrr... WIMAX memang pantas memotong! huhu ! Aku lambat bayar sehari dia dah potong ! Dah la nak bayar susah. By MAYBANK2u pon take time sampai 3 hari baru receive payment. Nak bayar kat centre , jaoh la pulak kat JLN TEMPLER tu hah! Mlas jadinya sebab selalu jam.

Kenapa aku pakai WIMAX kat rumah sewa ni?? sebabnya time aku nak apply STREAMYX dulu , nak pasang cable semua +++ 1st bill sampai RM 600 beb! so x mampu la kan. Makanya kami apply for WIMAX. Mula mula laju arrrrrr.. tapi since iklan POTONG tu keluar , WIMAX aku banyak kali meragam. So sekarang ni aku sangat tak berpuas hati..

Streamyx kena buat IKLAN , nak potong WIMAX plak arr.. sebab aku nak tukar ke STREAMYX sebab sekarang Semua dah free.. 1st bill pon dah tak banyak aannn???
So STREAMYX tunaikan lah hajatku ini ... hahahaha
 
 
 
 





Ya Tuhanku, lapangkanlah urusanku dan hilangkanlah kekakuan lidahku agar mereka mengerti perkataanku.

Agar kami dapat bertasbih kepada Engkau, dan banyak mengingat Engkau, sesungguhnya Engkau adalah Maha Mengetahui (keadaan kami)





Jika ada keluar sebarang iklan NUFFNANG kat bawah ni ,tolong klik ok :) I will click URS back.

---------------

Widgets

----------------

2 comments:

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...