سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Wednesday, March 31, 2010

Anak Pontianak Bebas Dadah.

Salam sejahtera buat semua reader,

Hari ni , aku mengambil sedikit kesempatan mengupdate blog ketika sahabat yang tak sampai sampai lagi ni. Adeih ! Macam malas nak tunggu , tapi demi member , tunggu je la. Sambil sambil menunggu ni , ngap sedikit nasi goreng telur dadar , dan sedikit minuman ringan iaitu Milo Ais. :D

Dulu ada satu article ni aku baca kat MyMetro , berkenaan dua orang artis kena tangkap sebab amik dadah . Kedua - duanya perempuan , tapi aku tak tahu siapa lah kan. Ingatkan artis femes ke kan. Rupanya-rupanya anak pontianak.. Huhu :D Tak sangka - sangka dia ni buat hal lagi. Dulu kecoh kes , dia naked dengan lelaki. Sampai sekarang , im sure laa gambar tu still ada kat internet ni. Sebab once , gambar tu tersebar kat tenet , peratusan untuk hapuskan gambar tu mmg sedikit atau erti kata lain memang tak boleh laa. XD 

So berhati-hati la eeh :D Especially perempuan . 

Okey , siapa yang aku maksudkan tu? Alahai. Tamo la aku cerita . Anak Pontianak la. Siapa lagi. aiyoo yoo. 
( ALAMAK ADA LIPAN BAWAH KAKI AKU! PIJAK PIJAK ) 



-continue-

Korang ingat , pontianak tak reti isap dadah? Sekarang pontianak pon dah bosan hisap darah tau. Mereka-mereka ni nak dadah pulak sekarang. Huhu XD Baru High! 

Tapi , dalam harian metro hari ni , mengatakan dia bebas dadah. Hadui! Ko memang tak bersalah , tapi kau bergaul ngan orang-orang yang ambil dadah.Kalau takk, takkan la boleh kena tangkap.

Apa-apa pun belia benci dadah :P


- Nak tau siapa pontianak?? Gi Google , ko tulis Pontianak , pastu klik kat bahagian Image . Nanti korang cari la gambar dia . Hahaha -

No comments:

Post a Comment

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...