سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Wednesday, March 31, 2010

Aww She's Hot

Korang pernah dengar tak kumpulan WonderGirls?
Ala kumpulan yang selalu dendangkan lagu " Nobody - nobody but you  " tu. :D
Apa tah tajuk nya tu? Tak ingat pulak den. Tak kisah la kan. Kumpulan ni memang femes.
Sekarang aku ada masalah ngan salah sorang ahli kumpulan ni.
Aku rasa , aku dah jatuh hati kat salah sorang dari dorang. :P
Aduish macam mana ehh? Apa patut aku buat? XD kih3.
Esok aku nak gi sana cari dia. Nak suruh mak aku lamar dia ( perasan muka ko hensem yo ) .

Siapa eh yang aku maksudkan?? Nah tengok la. XD perempuan jangan jeles ngan kejelitaan beliau , dan lelaki , please , jangan tergoda. 

Comel nya beliau ( Ye Eun ) 


" Ye Eun , Sudi tak jadi BINI i? "  tETTTT!

Dah cukup sudah tengok gambar awek orang lama - lama . Nak kena sekeh ngan aku ke? Haha :P

Cukup sudah cakap pasal Ye Eun selaku bakal bini aku ,aku nak share sedikit idea yang gua dapat. Aku tak sure laa idea ni boleh diguna pakai ataupun tidak . Just nak test. Korang pernah dengar pasal MyLook tak??
Kalau pernah bagus , kalau tak pernah , gi pi cari kat GENGBLOGGER. Ramai orang buat. Tapi benda alah ni tak sure lagi leh earn duit ke tak sebab baru. Ramai orang test. So aku pon nak test.

So apa idea aku ehh??
Mylook ni kan main cari - cari referal kan? So salah satu cara nak bagi banyak referal , ialah ngan main tag. Korang rasa , boleh tak? Jom test jom. Kot-kot boleh ke kan? Tapi kalau aku ada buat salah , tolong ingatkan yee..


JOM MAIN TAGG MYLOOK.

SYARAT-SYARAT.
1. Mesti mempunyai akaun MyLook, jika tiada register di SINI ( tukar link ni ke link anda jika anda buat tag ni ) .
2. Selepas register , anda akan dapat REFFERAL LINK.
3. Buang link di tempat no 1, kemudian naikkan link no 2 kepada no 1 , dan sama juga dengan link-link di kedudukan no 2 , dan 3
4. Kemudian , tag 5 orang sahabat anda.
5. Kemudian , pergi ke link anda dan browse seperti anda browse mengunakan google. Ala , sehari 5 search je. Tak luak masa anda kan??


1. SHAFIQ ------------ > MYLOOK 
2. SHAFIQ ------------ > MYLOOK 
3. SHAFIQ ------------ > MYLOOK 

( disebabkan aku orang 1st yang buat , so aku buat 3-3 tempat kat atas nama aku. ) 

Saya taged .

p/s:- Ni masih dalam proses uji kaji lagi ni. Harap-harap berjaya :) 

No comments:

Post a Comment

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...