سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Tuesday, March 30, 2010

Tak Sabar Menunggu .

Selamat Malam  buat semua . Rasanya sungguh tak sabar-sabar aku menanti tv baru aku yang baru diorder semalam. Rabun mata aku , tengok tv saiz 10 inch ni ha. Apa pasal la tv 29inch aku rosak no. Tak pasal - pasal aku kena mengantikan ko ngan tv yang lagi beso saiznya XD. Nak buat macam mana, dah nak rosak. Rosak la jugak. Jawapannya Phillips 32 Inch FULL HD laaa.


Mula-mula aku ingat nak angkat tv yang besa-besa je xde FULL HD. Tapi memandangkan harga nya tak jauh beza , aku terus angkat full HD. Nanti leh tengok pakai decorder Astro Beyond tu. Alah tambah RM 20 je sebulan. Insya allah boleh bayar. Pastu , lepaih ni boleh lah main PS2 aku tu. Baru seronok sikit nak main. TV dah besar ! Ops ! Silap bukan tv dah. Orang panggil LCD . XD hahaha. Macam-macam la kan. 

ORAIT NI SPEC DIA :)
Aspect ratioWidescreen
Brightness500 cd/m²
Dynamic screen contrast80000:1
Response time (typical)3 ms
Viewing angle176º (H)/176º (V)
Diagonal screen size (inch)32 inch
Diagonal screen size (metric)81 cm
Display screen typeLCD Full HD W-UXGA Act. matrix
Panel resolution1920 x 1080p
Picture enhancementPixel precise HD, 3/2 - 2/2 motion pull down, 3D Combfilter, Active Control + Light sensor, Digital Noise Reduction, Dynamic contrast enhancement, Luminance Transient Improver, Progressive scan, 2D/3D noise reduction, 100 Hz LCD, HD Natural Motion
Screen enhancementAnti-Reflection coated screen
Colour processing4 trillion colours (14-bit RGB)


Tak sabar nya beta! XD 
Orang kata , bila kita ada matlamat , kita usahakan. insyaallah apa yang kita nak akan tercapai. Banyak berdoa dan sentiasa bersyukur ngan apa yang kita dapat. Mudah - mudahan murah rezeki dunia dan akhirat.

p/s:- takmo lah pasang hasrat nak beli XBOX 360 pulak lepas ni. Hehehe!~

No comments:

Post a Comment

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...