سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Friday, March 5, 2010

Jom bantu RAKAN BLOGGERS

Salam peace to all of you ; readers :)

Entry kali ni , aku dedicated to eLmO ParaNOrmal yee..
Semalam dia ada datang melawat blog aku , tapi aku tak sempat nak usha balik blog dia.
Ye lah , pakcik busy , nak update pun tak sempat - sempat. Huhu! :)

Tak apa , just lupakan kisah aku seketika , lain kali leh cerita.
Ni aku nak cerita pasal si eLmO ni ha, alkisahnya time aku tengah blogwalking kat blog dia ; aku tertarik ngan entri dia yang bertajuk  OTAK TERCICIR DEKAT TEPI PARIT , ENTAH BILA NAK KUTIP . So disebabkan tertarik , aku terus la baca. Ingatkan betul betul ada otak tercicir tepi parit kan , rupanya tak. Rupanya salah sorang rakan blogger kita ni , tengah down tade mood.



Ini semuanya gara - gara pelajaran. :) So apa kata korang gi blog dia baca article tu , then kita beri kata semangat yang membina. Takmo la korang blogwalking sana pastu kutuk-kutuk . Miahahahaha :)

Tak silap aku elmo ni pon member GENGBLOGGER, so apa lagi , kita satu community support la member kita sorang ni yang bernama Syifa :D

Thanks ;)

No comments:

Post a Comment

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...