سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Saturday, April 10, 2010

Lady Gaga Tanpa Make Up :)


Salam dari Shafiq,




Malam ni , aku langsung tak de mood nak berblogging , disebabkan broadband aku yang semput dan nazak. Rasanya tak lama lagi tu , mati la dia. Geram aku divuatnya ! Nama pun broadband, disebabkan tu lah dia nye line tak tentu arah. Sekejap 3G, sekejap HSDPA pastu ada yang sampai takde line. Penat aku menunggu website nak finish loading. Kadang-kadang sampai 30 minit nak loading. Haih! Otak aku pon jadi selow disebabkan line tenet. Tu la sapa suruh aku pi potong Streamyx pasang broadbang.wakakak! padan muka aku.




Naa , tutup cerita pasal brokbang tu. Disebabkan entri kali ni aku tak spesifik kan tajuk nye, so boleh la aku cerita macam - macam kan? Betul tak? Ha! Peduli apa aku. Blog aku bukan blog korang.kih3 :P Guroo jee! Blog aku , blog korang jugak kan? huhu :P



Nah , rumah nenek aku tadi meriah gila , memandangkan semua pon balik , termasuk aku. So aku tak dapat pergi ke reunion budak kelas buat. Sorry la ehh kengkawan , next time la aku pergi. Family 1st kan? tol tak? Nyum2. Nenek aku buat roti canai salad .Uish! Sedap gila babeng. :P Kenyang macam makan kebab 10 biji. Wuhuuuu!~ Kalau korang nak tau , nenek aku meniaga roti canai. :) Nenek aku kan hebat. Roti canai dia pon hebat wooo.. Bukannya roti canai macam kat kedai mamak. Roti canai nenek aku sedap sangat! Pastu ada roti canai segera. Sapa nak mei la datang. Beli la , RM8 sebungkus tak silap aku. Sedap weiii! kOrang leh masak sendiri la kalau beli yang segera nya. Macam maggie pack tu.huhu Senang dan ringkas.




Ni lah nenek yang paling aku sayangi :) Kat sebelah nenek aku tu , anak kesayangan nenek aku. Haaha! Sorry Ucu :P kih3






Sorry la guys, entry pendek je. Haha! Lagipon aku tau korang datang sni nak tinggalkan jejak je. Korang lebih suka tengok gambar jee kan?? Disebabkan itu , meh tengok gambar ni dan support campaign ni k :) 1 Blogger , 1 Malaysia . Wakakak..








Klik pada LOVE  tu , untuk menunjukkan anda juga bersama-sama menyokong SHAFIQ HASHIM di sini :) Terima kasih.

 
Nah untuk tatapan korang. Lady Gaga tanpa Make UP :) Tak berapa nak cun pon dia ni. Heheh :P





Kenapa la Lady Gaga suka pakai seksi? Wakakaka :P lu fikirlah sendiri! tettttttsss






Bye bye , semuga semua mendapat tidur yang paling lena yee :) Amin :D


Reblog this post [with Zemanta]

No comments:

Post a Comment

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...