سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Tuesday, May 18, 2010

Soalan Bijak, Jawapan Bodoh dan Patutlah Lindan Menang Piala THOMAS.

Perempuan : Katakan awak cinta saya.. Katakan awak cinta saya..
Lelaki : Awak cinta saya.. T___T!


Perempuan : Sayang,saya nak kita menari macam ni sampai bila2..
Lelaki : Tak nak improved ke? >.<”


Lelaki : Saya sayang awak.. Saya sanggup mati disebabkan awak..
Perempuan : Bila tu?? O.O?


Lelaki : Untuk awak,saya sanggup pergi ke hujung dunia..
Perempuan : Ya.. tapi kenapa awak ada kat sini lagi?? >.<?


Lelaki : Awak mengingatkan saya tentang laut..
Perempuan : Kenapa? sebab saya liar,romantik dan menghairahkan..
Lelaki : Tak.. Sebab awak buat saya loya.. >_____<!!!!


Pelayan : Encik nak kopi hitam (black coffee) ??
Pelanggan : Warna lain ada tak? ^.^!~


Cikgu : Boleh tak kamu bagi contoh sesuatu yang berlaku secara kebetulan??
Murid : Mak dan ayah saya kahwin pada hari yang sama dan pada masa yang sama.. *_*!~

 

Note : Haha!~ Aku kan, selalu tak sengaja tertanya soalan BODOH kat orang. Lepas dah tanya, baru aku terfikir , soalan yang aku tanya tu ,memang soalan bodoh. Ada yang jawab mengunakan jawapan pandai , ada pula yang perli aku ngan memberi jawapan-jawapan bodoh jugak. T________T. Terasa bodoh sekejap. Heheheh XD

 

Lain kali , kalau nak tanya soalan bodoh kat seseorang , beri salam dan cakap “ boleh saya tanya sedikit soalan bodoh kat awak?? ”. Tak ada lah korang kena bakar ke , kena sound ke kan. :D 

 

Soalan Bodoh  : Korang tahu sebab apa aku clash?? T___T

 

Video :- Patutlah Lindan POWERR!!!~

---------------

Widgets

----------------

3 comments:

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...