سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِي

Sunday, August 7, 2011

Salam Ramadhan Buat Semua Bloggers.

Salam Sejahtera , Salam Kemuliaan

Lama rasanya tak mengupdate entry baru kat blog aku nie.  Kadang-kadang tu rasa macam nak menaip je. Tapi tak tau apa yang nak ditulisnya. :) Tak kisahlah asalkan aku update ye tak?. Lebih bagus daripada tak update betul tak?


Dah lapan hari , bagi semua umat Islam di dunia berpuasa. Syukur alhamdulillah , stakat nie aku masih lagi tak ponteng puasa. Hehe!~ Hampir terponteng tu ada la jugak. Biasalah dugaan yang tuhan berikan kat kita , berpuasa di bulan yang sangat -sangat panas. Hujan langsung tak nak sembah tanah. Tekak aku pon kering je memanjang. Nampak air paip pon berselera rasanya kan? hehe.!~

Tapi ingat , tak puasaa tak boleh Raya. hehe :) tak berkat taoo.

So Post kali ini , aku pon tak nak panjang lebarkan lagi. Just nak wish to all of you , especially yang berpuasa. 
Selamat Menyambut Bulan Ramadhan . Semoga puasa kita penuh. Insya allah. Amin. 


No comments:

Post a Comment

Komen dengan penuh hemah ya ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...